Doprava ZDARMA za nákup nad 100 Eur  
Výber produktu
Košík
Objednávka
Doprava
Platba
Potvrdenie
Dokončenie
 TIP: Vyberte si prosím produkt, ktorý si chcete zakúpiť a vložte si ho do košíka.

Duša 26x1.50/2.50 FV 40mm (40/62 559) 190g

Hodnotenie produktu: Nehodnotil žiadny používateľ

Otázka k produktu

code
Objednať ks
6,00€
CENA s DPH: 

Objednávací kód: 10425343
Cyklo duša je vyrobená prevažne z butyl gumy. Butyl je veľmi elastický a vzduchotesný druh syntetickej gumy. Rovnako ako pri plášťoch, sú potrebné ďalšie prímesy na vytvorenie gumovej zmesi. Kvalita duše sa môže výrazne líšiť v závislosti od zloženia gumy. Napríklad Schwalbe duše majú extrémne vysokú stálosť vzduchu a pružnosť. Táto vysoká elasticita umožňuje pokryť širokú škálu rôznych rozmerov plášťov.

Je rozdiel medzi dušami vyrábanými za tepla a autoklávovými dušami. Vulkanizácia vo forme zlepšuje rovnomernosť hrúbky steny, čím znižuje hmotnosť a zlepšuje stálosť vzduchu. Z tohto dôvodu sa autoklávové duše, ktoré sa dajú vyrábať ľahšie, stali menej bežnými v posledných rokoch. Schwalbe duše sa odjakživa vyrábajú procesom tvarovania za tepla.

Každá duša tiež potrebuje ventil, ktorý je počas procesu vulkanizácie spojený s dušou.

Okrem kvality prísad je pre kvalitu duše rozhodujúca čistota gumovej zmesi. Pred lisovaním je základný materiál pretlačený cez sedem filtrov pod vysokým tlakom. Všetky duše sú vložené a nafúknuté do formy na vulkanizáciu. Iba toto zaručuje rovnomernú hrúbku steny a vysokú stálosť vzduchu.

Všetky duše sa nafúknu a po dobu 24 hodín sú testované na stálosť vzduchu. Potom je každá duša starostlivo kontrolovaná aj vizuálne. Duše Schwalbe sú oceňované nemeckými predajcami bicyklov za svoju vysokú spoľahlivosť už mnoho rokov.

Duša vyhovuje veľkému množstvu plášťov vďaka vysokej elasticite a kvalite. Duša č.17 funguje s plášťami so šírkou od 28 do 47 mm - čo je veľkou výhodou pre skladovanie v obchode. Súčasne je to dôkaz kvality duše.

Všetky ventily sú poniklované a závitové. Jadro ventilu je vždy vymeniteľné. Schwalbe duše s klasickým cyklo ventilom môžu byť testované na tlak, pretože majú vysokotlakové ventilové jadro.

Každá duša Schwalbe je 100% recyklovateľná. Bez straty kvality môžeme pri výrobe nových duší použiť recyklovaný materiál. V našej továrni sme vyvinuli špeciálny proces devulkanizácie a už niekoľko rokov sa ukazuje, že veľmi úspešné. Aktuálne každá štandardná duša od Schwalbe pozostáva z 20% z recyklovaných starých duší.

Pri zohľadnení všetkých dopravných trás je energetická bilancia pozitívna. Využíva sa len pätina energie v porovnaní s výrobou nového butylu.

AKÉ SÚ VÝHODY LATEXOVÝCH DUŠÍ?
Duše vyrobené z latexu sú pružnejšie ako bežné butylové duše. To ich robí trochu ľahšími. Ich najväčšou výhodou je vysoká úroveň ochrany pred prepichnutím. Vysoko elastický latexový materiál je veľmi ťažké prepichnúť.

Nevýhoda spočíva v horšej stálostii vzduchu. Plášť s latexovou dušou musí byť dofúkaný na správny tlak pred každou jazdou. To vysvetľuje, prečo latexové duše nie sú vhodné pre každodenné použitie.

Okrem toho sú latexové duše veľmi jemné a citlivé na olej, denné svetlo, teplo a nerovnomerné rozširovanie. Duša sa musí vymeniť pri každej výmene plášťa.

Keďže tieto vlastnosti vedú k mnohým problémom, latexové duše nie sú v našej ponuke.

Z histórie bicyklov.

Vedeli ste o tom, že bicykle existujú asi iba 165 rokov? Hoci bicykel nie je pre súčasného človeka ničím zložitým a dnes ho nepovažujeme za nič výnimočné, vedzte, že prvé bicykle sa v praxi nepoužívali jednoducho. Za vynálezcu dopravného prostriedku v podobe, ktorej poznáme bicykel dnes, sa považuje Nemec Karl Friendrich Drais von Sauerbronn. Bolo to v období rokov 1816 – 1817, kedy tento pán, ktorý bicykel - vlastne drezínu z dreva pomenovanú po ňom skonštruoval. „Dal“ jej kormidlo a dve kolesá, poháňali sa striedavým odrážaním nôh od zeme. Hoci sa na drezíne sedelo nepohodlne a nemala brzdy, „pradedko“ bicykel sa stal obľúbeným najmä v Anglicku, kde sa na ňom dokonca pretekalo a tento šport bol veľmi vyhľadávaný.

Podobný mechanizmus vymysleli francúzski výrobcovia drožiek Ernest a Pierre Michauxovci. Tento bicykel mal pedále priamo pripojené na predné koleso. Bicykel britského vynálezcu Kirkpotricka Macmillana mal hriadeľ spájajúci zadné koleso s pedálmi. Tieto bicykle mali zrejme najväčší problém v tom, že pri jednom otočení pedálov sa raz otočilo aj koleso. Preto bolo používať takéto bicykle dosť namáhavé. Koho by bavilo takéto bicyklovanie?

Presláveným sa stali v roku 1870 bicykle známe ako velocipédy. Mali zväčšené predné koleso, čo uľahčilo šliapanie do pedálov, no boli dosť nestabilné a ťažko sa zastavovali. Recesisti tento vynález volali aj ,,kostitras“.Má ho „na svedomí“ Angličan James Starley, nezostal však iba pri ňom, v roku 1885 zostavil prvý bicykel s reťazovým prevodom. Tieto bicykle už boli stabilnejšie, vďaka malým kolesám a veľká rýchlosť sa dala získať s vynaložením menšej námahy.

Práve od čias velocipédu sú bicykle masovým prostriedkom dopravy a využívajú ich milióny ľudí. Už koncom 60.rokov a v 70. rokoch 19. storočia sa bicykle rozšírili vďaka továrenskej výrobe. Boli cenovo dostupnejšie, aj keď prevažne stále pre zámožnejších ľudí. Bycikle sa stali centrom záujmu ľudí, ktorí sa začali v rôznych krajinách združovať do cyklistických spolkov, v 80. rokoch 19. storočia dokonca aj vo vtedajšom Rakúsko-Uhorsku.

KOŠÍK
Počet kusov : 0
Počet položiek : 0

Suma:
EUR : 0,00 s DPH
ODPORÚČAME: AUTODOPLNKY
doplnky_do_auta.gif
Kde je lepšia cena?
Ak ste niekde našli lepšiu cenu na niektorý náš produkt, dajte nám o tom vedieť!

Názov produktu:

Info o lepšej cene:

Kontrolný reťazec:

diskusia
Prosím opíšte len červené znaky.
Odoberajte NOVINKY e-mailom
Vaša emailová adresa:
Kontrolný kód:
code
Partneri

Primacy 3

logo Michelin

Partneri:  rezervačný systém  objednávkový systém  autodoplnky  pneu  pneumatiky  najlacnejšie pneu  najlacnejšie pneumatiky  vedenie účtovníctva  daňové poradenstvo  programovanie