Doprava ZDARMA za nákup nad 100 Eur  
Rýchle hľadanie
Použite kľúčové slová pre nájdenie tovaru ktorý hladáte.
Výber produktu
Košík
Objednávka
Doprava
Platba
Potvrdenie
Dokončenie
 TIP: Vyberte si prosím produkt, ktorý si chcete zakúpiť a vložte si ho do košíka.

Prilba BULLET 2.0 MIPS biela /Vel:M 55-59

199,00€
CENA s DPH: 

Objednávací kód: 3710288
Prilba Bullet 2.0 rieši dlhodobú dilemu medzi odvetraním a aerodynamikou. Svojim úzkym tvarom a uzatvorením je skutočnou aerodynamickou prilbou, ktorá sa rýchlym pohybom systému Airslide zmení na prilbu s dostatočnou ventiláciou do prudkých stúpaní počas horúcich dní.

Vďaka širokej škále veľkostí vám prilba dokonale priľne na hlavu a je skutočne pohodlná a vhodná na každodenné výjazdy. Prilba má úzky tvar s malou čelnou plochou v tvare kvapky. V kombinácii s uzatvoreným krytom, ponúka aerodynamický výkon ako prilba pre šprinty.

Ak je potrebná ventilácia, môže sa otvoriť systém Airslide v prednej časti prilby a podporiť prúdenie vzduchu pozdĺž prilby smerom von otvormi v zadnej časti. Ak ventilácia nie je taká potrebná, systém Airslide sa môže ponechať uzatvorený, čím sú viac využité aerodynamické vlastnosti prilby.

Či už však budete mať prilbu nastavenú na väčšiu ventiláciu alebo na viac aerodynamiky, bočné, zadné a vrchné otvory Venturi v kombinácií s prepracovaným systémom prúdenia vzduchu vnútrom prilby zabezpečia dostatočné vetranie prilby aj keď idete na plný plyn v aero nastavení.

Popri tejto funkcii, prilba Bullet tiež umožňuje rýchlu a jednoduchú inštaláciu technológie LifeBEAM pre meranie srdcovej frekvencie alebo snímača sklonu (Inclination Sensor) pre sledovanie pozície hlavy na bicykli.

Súčasťou prilby sú aj veľké jednodielne panoramatické okuliare, ktoré sa upevňujú magnetom v prednej časti prilby a dodajú vám vyššiu ochranu a viac aerodynamiky. Ak okuliare práve nechcete použiť, môžete ich „odložiť“ v zadnej časti prilby, kde budú držať na mieste vďaka magnetickému úchytu.

Okrem uvedených technologických vylepšení, prilba Bullet obsahuje MIPS, pridanú tenkú vrstvu pre zvýšenú ochranu hlavy pri náraze.
Rýchla ako guľka, dokonalá kombinácia aerodynamiky a odvetrania, kedykoľvek to potrebujete!

Výhody:
- MIPS
- Ventilácia podľa potreby (Airslide)
- Veľmi aerodynamická
- Vnútorné vetracie kanály pre väčší komfort aj v teplejších dňoch
- Venturi krytky – urýchľujú prúdenie vzduchu vo vnútri prilby
- Súčasťou je zadné LED svetlo
- LifeBEAM kompatibilná
- Inclination Sensor kompatibilná
- 30-dňová garancia vrátenia peňazí, ak s prilbou nebudete spokojní
- Crash replacement program – zľava na kúpu novej prilby v prípade poškodenia pri páde

Z histórie bicyklov.

Vedeli ste o tom, že bicykle existujú asi iba 165 rokov? Hoci bicykel nie je pre súčasného človeka ničím zložitým a dnes ho nepovažujeme za nič výnimočné, vedzte, že prvé bicykle sa v praxi nepoužívali jednoducho. Za vynálezcu dopravného prostriedku v podobe, ktorej poznáme bicykel dnes, sa považuje Nemec Karl Friendrich Drais von Sauerbronn. Bolo to v období rokov 1816 – 1817, kedy tento pán, ktorý bicykel - vlastne drezínu z dreva pomenovanú po ňom skonštruoval. „Dal“ jej kormidlo a dve kolesá, poháňali sa striedavým odrážaním nôh od zeme. Hoci sa na drezíne sedelo nepohodlne a nemala brzdy, „pradedko“ bicykel sa stal obľúbeným najmä v Anglicku, kde sa na ňom dokonca pretekalo a tento šport bol veľmi vyhľadávaný.

Podobný mechanizmus vymysleli francúzski výrobcovia drožiek Ernest a Pierre Michauxovci. Tento bicykel mal pedále priamo pripojené na predné koleso. Bicykel britského vynálezcu Kirkpotricka Macmillana mal hriadeľ spájajúci zadné koleso s pedálmi. Tieto bicykle mali zrejme najväčší problém v tom, že pri jednom otočení pedálov sa raz otočilo aj koleso. Preto bolo používať takéto bicykle dosť namáhavé. Koho by bavilo takéto bicyklovanie?

Presláveným sa stali v roku 1870 bicykle známe ako velocipédy. Mali zväčšené predné koleso, čo uľahčilo šliapanie do pedálov, no boli dosť nestabilné a ťažko sa zastavovali. Recesisti tento vynález volali aj ,,kostitras“.Má ho „na svedomí“ Angličan James Starley, nezostal však iba pri ňom, v roku 1885 zostavil prvý bicykel s reťazovým prevodom. Tieto bicykle už boli stabilnejšie, vďaka malým kolesám a veľká rýchlosť sa dala získať s vynaložením menšej námahy.

Práve od čias velocipédu sú bicykle masovým prostriedkom dopravy a využívajú ich milióny ľudí. Už koncom 60.rokov a v 70. rokoch 19. storočia sa bicykle rozšírili vďaka továrenskej výrobe. Boli cenovo dostupnejšie, aj keď prevažne stále pre zámožnejších ľudí. Bicykle sa stali centrom záujmu ľudí, ktorí sa začali v rôznych krajinách združovať do cyklistických spolkov, v 80. rokoch 19. storočia dokonca aj vo vtedajšom Rakúsko-Uhorsku.

KOŠÍK
Počet kusov : 0
Počet položiek : 0

Suma:
EUR : 0,00 s DPH
ODPORÚČAME: AUTODOPLNKY
doplnky_do_auta.gif
Kde je lepšia cena?
Ak ste niekde našli lepšiu cenu na niektorý náš produkt, dajte nám o tom vedieť!

Názov produktu:

Info o lepšej cene:

Kontrolný reťazec:

diskusia
Prosím opíšte len červené znaky.
Odoberajte NOVINKY e-mailom
Vaša emailová adresa:
Kontrolný kód:
code
Partneri

Primacy 3

logo Michelin

Partneri:  rezervačný systém  objednávkový systém  autodoplnky  pneu  pneumatiky  najlacnejšie pneu  najlacnejšie pneumatiky  vedenie účtovníctva  daňové poradenstvo  programovanie