Doprava ZDARMA za nákup nad 100 Eur  
Rýchle hľadanie
Použite kľúčové slová pre nájdenie tovaru ktorý hladáte.
Výber produktu
Košík
Objednávka
Doprava
Platba
Potvrdenie
Dokončenie
 TIP: Vyberte si prosím produkt, ktorý si chcete zakúpiť a vložte si ho do košíka.

Koncentrát ENERVITENE SPORT klasik 60ml

Hodnotenie produktu: Nehodnotil žiadny používateľ

Otázka k produktu

code
Objednať ks
3,40€
CENA s DPH: 

Objednávací kód: 98246
Energetický koncentrát na účinné povzbudenie vďaka kombinácii rýchlych sacharidov.

KEDY A AKO POUŽIŤ
- doba nástupu účinku je do 5 minút, doba účinku je 30 minút
- odporúčame užívať v závere pretekov, v prípade krízy alebo pred náročným úsekom
- v prípade krízy alebo náročného úseku je potrebné po 20 minútach užiť ďalší energetický prípravok z dôvodu vyrovnania hladiny krvného cukru napr. Enervitene Sport Gel

PRÍPRAVA
Energetické gély rovnako ako energetické koncentráty odporúčame v našich výživových stratégiách a plánoch používať počas výkonu. To nie je nič nové ani prevratné. Ako to však robiť napríklad počas jazdy na bicykli, aby ste prijali potrebnú dávku energie čo možno najbezpečnejšie? Sú možné dva spôsoby, s ktorými vás teraz bližšie zoznámime:

1. konzumácia koncentrátu alebo gélu primiešaním do nápoja
Zrejme najoptimálnejšie a vďaka tomu aj často používané je vmiešaní koncentrátu alebo gélu do fľaše s vodou. Toto riešenie je ľahko realizovateľné predovšetkým na bicykli, kedy so sebou môžete viesť dve fľaše - v jednej máte iontový nápoj Enervit G šport, ktorý pijete každých 10-15 minút, v druhej potom vo vode rozpustený koncentrát alebo gél, ktoré konzumujete menej často ako ionťák (po 30-45 minútach).

2. konzumácia koncentrátu alebo gélu v originálnom balení
V tomto prípade je vhodné si energetický koncentrát (Enervitene šport koncentrát alebo Enervitene šport competition) pripraviť dopredu pred štartom tak, že odskrutkujete a následne opäť zaskrutkujete viečko koncentrátu, čím porušíte poistku pre ľahšiu manipuláciu s uzáverom počas závodu.

ÚČINKY
- obsahuje sacharidy maltózu a glukózu ako zdroj "rýchlej" energie:
- vhodné pre intenzívny šport či záver pretekov
- optimalizujú nástup únavy a vyčerpania
- vitamíny B2, B3, B5 a B6:
- prispievajú k zníženiu vyčerpania a únavy
- podporujú správny energetický metabolizmus
- praktický a bezpečne uzatvárateľný sáčok

PREDNOSŤ
Vďaka praktickému a bezpečnému obalu s uzáverom je možné príjem jedného koncentrátu rozdeliť na viac dávok v priebehu výkonu.

ZLOŽENIE
Voda, glukózovo-fruktózový sirup (26,7%), fruktózový sirup (25,4%), esenciálny olej citrón, aróma, kyselina citrónová, antioxidant: vitamín C, regulátor kyslosti: citran sodný, mix vitamínov: PP, pantotenát vápenatý, B6, B2, B1).

Z histórie bicyklov.

Vedeli ste o tom, že bicykle existujú asi iba 165 rokov? Hoci bicykel nie je pre súčasného človeka ničím zložitým a dnes ho nepovažujeme za nič výnimočné, vedzte, že prvé bicykle sa v praxi nepoužívali jednoducho. Za vynálezcu dopravného prostriedku v podobe, ktorej poznáme bicykel dnes, sa považuje Nemec Karl Friendrich Drais von Sauerbronn. Bolo to v období rokov 1816 – 1817, kedy tento pán, ktorý bicykel - vlastne drezínu z dreva pomenovanú po ňom skonštruoval. „Dal“ jej kormidlo a dve kolesá, poháňali sa striedavým odrážaním nôh od zeme. Hoci sa na drezíne sedelo nepohodlne a nemala brzdy, „pradedko“ bicykel sa stal obľúbeným najmä v Anglicku, kde sa na ňom dokonca pretekalo a tento šport bol veľmi vyhľadávaný.

Podobný mechanizmus vymysleli francúzski výrobcovia drožiek Ernest a Pierre Michauxovci. Tento bicykel mal pedále priamo pripojené na predné koleso. Bicykel britského vynálezcu Kirkpotricka Macmillana mal hriadeľ spájajúci zadné koleso s pedálmi. Tieto bicykle mali zrejme najväčší problém v tom, že pri jednom otočení pedálov sa raz otočilo aj koleso. Preto bolo používať takéto bicykle dosť namáhavé. Koho by bavilo takéto bicyklovanie?

Presláveným sa stali v roku 1870 bicykle známe ako velocipédy. Mali zväčšené predné koleso, čo uľahčilo šliapanie do pedálov, no boli dosť nestabilné a ťažko sa zastavovali. Recesisti tento vynález volali aj ,,kostitras“.Má ho „na svedomí“ Angličan James Starley, nezostal však iba pri ňom, v roku 1885 zostavil prvý bicykel s reťazovým prevodom. Tieto bicykle už boli stabilnejšie, vďaka malým kolesám a veľká rýchlosť sa dala získať s vynaložením menšej námahy.

Práve od čias velocipédu sú bicykle masovým prostriedkom dopravy a využívajú ich milióny ľudí. Už koncom 60.rokov a v 70. rokoch 19. storočia sa bicykle rozšírili vďaka továrenskej výrobe. Boli cenovo dostupnejšie, aj keď prevažne stále pre zámožnejších ľudí. Bycikle sa stali centrom záujmu ľudí, ktorí sa začali v rôznych krajinách združovať do cyklistických spolkov, v 80. rokoch 19. storočia dokonca aj vo vtedajšom Rakúsko-Uhorsku.

KOŠÍK
Počet kusov : 0
Počet položiek : 0

Suma:
EUR : 0,00 s DPH
ODPORÚČAME: AUTODOPLNKY
doplnky_do_auta.gif
Kde je lepšia cena?
Ak ste niekde našli lepšiu cenu na niektorý náš produkt, dajte nám o tom vedieť!

Názov produktu:

Info o lepšej cene:

Kontrolný reťazec:

diskusia
Prosím opíšte len červené znaky.
Odoberajte NOVINKY e-mailom
Vaša emailová adresa:
Kontrolný kód:
code
Partneri

Primacy 3

logo Michelin

Partneri:  rezervačný systém  objednávkový systém  autodoplnky  pneu  pneumatiky  najlacnejšie pneu  najlacnejšie pneumatiky  vedenie účtovníctva  daňové poradenstvo  fakturácia  faktura online  dochádzkový systém  evidencia dochádzky  CRM systém  CRM  programovanie