Doprava ZDARMA za nákup nad 100 Eur  
Rýchle hľadanie
Použite kľúčové slová pre nájdenie tovaru ktorý hladáte.
Výber produktu
Košík
Objednávka
Doprava
Platba
Potvrdenie
Dokončenie
 TIP: Vyberte si prosím produkt, ktorý si chcete zakúpiť a vložte si ho do košíka.

Bicykel Trek Fuel EX 9.8 2019 červená /Vel:19.5 29

Hodnotenie produktu: Nehodnotil žiadny používateľ

Otázka k produktu

code
Zakázané vkladanie do košíka.
8398,49€
CENA s DPH: 

Objednávací kód: 568389
TREK FUEL EX 9.8 je univerzálny trailový bicykel, ktorý cestou do kopca drží krok s XC bicyklami a dole horským chodníkom sviští ako po masle s milovníkmi trailu.
Základom je ľahký rám z patentovaného karbónu OCLV osadený radením SRAM EAGLE GX 1X12, odpruženie Fox Performance Float s tlmičom RE:aktiv Thru Shaft - ideálna voľba pre toho,
kto chce jeden bicykel schopný naozaj všetkého.

špecifikácie
rám
rám
Hlavné karbónový rám a sedlovej vzpery OCLV Mountain Carbon, zliatinové reťazovej vzpery, ABP, Boost148, ochrana proti pretočeniu riadidiel Knock Block, plávajúce uchytenie tlmiča Full Floater, EVO link, kónická hlavová trubka, Mino Link, vnútorné vedenie kabeláže Control Freak, ochrana Carbon Armor , PF92, ISCG 05, geometria G2, zdvih 130 mm
predné odpruženie
Fox Performance 34 Float, tlmič GRIP sa 3 polohami, kónický stĺpik, geometria G2 s offsetom 51 mm, Boost110, zdvih 130 mm
zadné odpruženie
Fox Performance Float EVOL, tlmič RE: aktív s hriadeľom Thru Shaft s 3 polohami, optimalizované v Trek Suspension Lab, 210x52,5 mm
Zapletená kola-výplety
kolesá
BONTRAGER Line Carbon 30 umožňujúce použitie bezdušových plášťov, 54T Rapid Drive, predné Boost110, zadné Boost148 vrátane pásikov na bezdušové plášte, ventily sa predávajú samostatne
plášte
BONTRAGER XR4 Team Issue s možnosťou použitia bezdušového kitu, vysoko odolné bočnice, 120 tpi, aramidová ochrana, 29x2,40 "
pohon
Radenie
SRAM GX Eagle, 12 rýchlostí
prehadzovačka
SRAM GX Eagle, prehadzovačka s guličkovým ložiskom Roller Bearing Clutch
kľučka
Truvativ Descendant 7k Eagle DUB, 32T pre priamu montáž
stredové zloženie
SRAM DUB Press Fit, 92 mm
kazeta
SRAM XG-1275 Eagle, 10-50, 12 rýchlostí
reťaz
SRAM GX Eagle
Pedals
not included
komponenty
sedlo
BONTRAGER Arvada, austenitové lyžiny
sedlovka
BONTRAGER Line, vnútorné vedenie laniek, 31,6 mm, 15,5: 100 mm, 17,5 a 18,5: 125 mm, 19,5 a 21,5: 150 mm
riadidlá
BONTRAGER Line Pro, karbón OCLV, 35 mm, prehnutie 15 mm, šírka 750 mm.
gripy
BONTRAGER XR Trail Elite, zliatinové zamykanie
predstavec
BONTRAGER Line Pro, Knock Block, objímka 35 mm, 0 stupňov
hlavové zloženie
Integrovaná ochrana Knock Block, zapuzdrené hlavové zloženie, horný 1-1 / 8 ", spodné 1,5"
brzdy
Hydraulická disková verzia Shimano SLX M7000
hmotnosť
hmotnosť
17.5˝ - 12.70 kg / 28 lbs (vrátane duší)
hmotnostný limit
Bicykel má maximálny celkový hmotnostný limit (kombinovaná hmotnosť bicykla, jazdca a nákladu) 136 k

Z histórie bicyklov.

Vedeli ste o tom, že bicykle existujú asi iba 165 rokov? Hoci bicykel nie je pre súčasného človeka ničím zložitým a dnes ho nepovažujeme za nič výnimočné, vedzte, že prvé bicykle sa v praxi nepoužívali jednoducho. Za vynálezcu dopravného prostriedku v podobe, ktorej poznáme bicykel dnes, sa považuje Nemec Karl Friendrich Drais von Sauerbronn. Bolo to v období rokov 1816 – 1817, kedy tento pán, ktorý bicykel - vlastne drezínu z dreva pomenovanú po ňom skonštruoval. „Dal“ jej kormidlo a dve kolesá, poháňali sa striedavým odrážaním nôh od zeme. Hoci sa na drezíne sedelo nepohodlne a nemala brzdy, „pradedko“ bicykel sa stal obľúbeným najmä v Anglicku, kde sa na ňom dokonca pretekalo a tento šport bol veľmi vyhľadávaný.

Podobný mechanizmus vymysleli francúzski výrobcovia drožiek Ernest a Pierre Michauxovci. Tento bicykel mal pedále priamo pripojené na predné koleso. Bicykel britského vynálezcu Kirkpotricka Macmillana mal hriadeľ spájajúci zadné koleso s pedálmi. Tieto bicykle mali zrejme najväčší problém v tom, že pri jednom otočení pedálov sa raz otočilo aj koleso. Preto bolo používať takéto bicykle dosť namáhavé. Koho by bavilo takéto bicyklovanie?

Presláveným sa stali v roku 1870 bicykle známe ako velocipédy. Mali zväčšené predné koleso, čo uľahčilo šliapanie do pedálov, no boli dosť nestabilné a ťažko sa zastavovali. Recesisti tento vynález volali aj ,,kostitras“.Má ho „na svedomí“ Angličan James Starley, nezostal však iba pri ňom, v roku 1885 zostavil prvý bicykel s reťazovým prevodom. Tieto bicykle už boli stabilnejšie, vďaka malým kolesám a veľká rýchlosť sa dala získať s vynaložením menšej námahy.

Práve od čias velocipédu sú bicykle masovým prostriedkom dopravy a využívajú ich milióny ľudí. Už koncom 60.rokov a v 70. rokoch 19. storočia sa bicykle rozšírili vďaka továrenskej výrobe. Boli cenovo dostupnejšie, aj keď prevažne stále pre zámožnejších ľudí. Bicykle sa stali centrom záujmu ľudí, ktorí sa začali v rôznych krajinách združovať do cyklistických spolkov, v 80. rokoch 19. storočia dokonca aj vo vtedajšom Rakúsko-Uhorsku.

KOŠÍK
Počet kusov : 0
Počet položiek : 0

Suma:
EUR : 0,00 s DPH
ODPORÚČAME: AUTODOPLNKY
doplnky_do_auta.gif
Kde je lepšia cena?
Ak ste niekde našli lepšiu cenu na niektorý náš produkt, dajte nám o tom vedieť!

Názov produktu:

Info o lepšej cene:

Kontrolný reťazec:

diskusia
Prosím opíšte len červené znaky.
Odoberajte NOVINKY e-mailom
Vaša emailová adresa:
Kontrolný kód:
code
Partneri

Primacy 3

logo Michelin

Partneri:  rezervačný systém  objednávkový systém  autodoplnky  pneu  pneumatiky  najlacnejšie pneu  najlacnejšie pneumatiky  vedenie účtovníctva  daňové poradenstvo  programovanie