Doprava ZDARMA za nákup nad 100 Eur  
Rýchle hľadanie
Použite kľúčové slová pre nájdenie tovaru ktorý hladáte.
Výber produktu
Košík
Objednávka
Doprava
Platba
Potvrdenie
Dokončenie
 TIP: Vyberte si prosím produkt, ktorý si chcete zakúpiť a vložte si ho do košíka.

Snímač MISURO B+

69,00€
CENA s DPH: 

Objednávací kód: 0145106
Snímač rýchlosti / výkonu / kadencie s protokolmi ANT+ a Bluetooth Smart, ktorý sníma údaje o tréningu prostredníctvom smartfónov, tabletov, cyklo počítačov alebo kompatibilných zariadení GPS *, ak ho nainštalujete na trenažér Elite.
- Misuro B+ sníma údaje podľa typu trenažéru.
- Misuro B+ využíva protokoly ANT+ a Bluetooh Smart, ktoré sú kompatibilné s mnohými zariadeniami.
- Snímač Misuro B+ v kombinácii s aplikáciou My E-Training premení váš trenažér Elite na pokročilý digitálny nástroj, ktorý zobrazuje a spravuje základné údaje o tréningu. Objavte a preskúmajte možnosti aplikácie My E-Training.

Typ dostupných údajov sa líši podľa typu trenažéru:
- Na trenažéroch, ktoré nemenia úroveň odporu: snímač zaznamenáva údaje o rýchlosti, výkone a kadencii.
- Na trenažéroch s variabilným odporom: snímač zaznamenáva údaje o rýchlosti a kadencii.
- Poznámka: softvér My E-Training sníma údaje o výkone pre všetky typy trenažérov ELITE.
- Zariadenia musia byť kompatibilné s protokolom “ANT+ speed & cadence” pre údaje o rýchlosti a / alebo kadencii, ktoré sa majú snímať cyklo počítačmi ANT+ alebo GPS zariadeniami.
- Na snímanie údajov o výkone musí GPS zariadenie alebo cyklo počítač podporovať protokol "ANT+ Power".
- Zoznam zariadení kompatibilných s jedným alebo viacerými z týchto protokolov je k dispozícii na web stránke ANT+.
- Ak chcete snímať udáje o rýchlosti a / alebo kadencii pomocou GPS zariadenia alebo cyklopočítača s Bluetooth Smart Ready, zariadenie musí byť kompatibilné s profilom "Speed ​​& Cadence" pre protokol Bluetooth Smart. Na zobrazenie údajov o výkone musí byť cyklo počítač s protokolom Bluetooth Smart Ready alebo GPS zariadenie kompatibilné s profilom "ANT + Power" pre protokol Bluetooth Smart.
 
Misuro B+ funguje najlepšie, keď ho používate v kombinácii s aplikáciou My E-Training, ktorá bola vyvinutá pre smartfóny a tablety, ale môže byť použitý aj s inými aplikáciami kompatibilnými s protokolom Bluetooth Smart a / alebo ANT+. Navyše existuje mnoho aktuálnych cyklo počítačov / aplikácií / GPS zariadení kompatibilných s protokolom ANT+, ktoré dokážu snímať údaje z Misuro B+ bez použitia konkrétnej aplikácie.
 
- Snímač je nainštalovaný priamo na váš trenažér, čo uľahčuje uchytenie a odnímanie bicykla.
- Nie sú potrebné žiadne ďalšie komponenty.
- Nízka spotreba energie, dlhá životnosť batérie
* Kompatibilný so všetkými smartfónami iOS a Android, cyklo počítačmi a zariadeniami GPS s technológiou ANT+ alebo Bluetooth Smart Ready.

Z histórie bicyklov.

Vedeli ste o tom, že bicykle existujú asi iba 165 rokov? Hoci bicykel nie je pre súčasného človeka ničím zložitým a dnes ho nepovažujeme za nič výnimočné, vedzte, že prvé bicykle sa v praxi nepoužívali jednoducho. Za vynálezcu dopravného prostriedku v podobe, ktorej poznáme bicykel dnes, sa považuje Nemec Karl Friendrich Drais von Sauerbronn. Bolo to v období rokov 1816 – 1817, kedy tento pán, ktorý bicykel - vlastne drezínu z dreva pomenovanú po ňom skonštruoval. „Dal“ jej kormidlo a dve kolesá, poháňali sa striedavým odrážaním nôh od zeme. Hoci sa na drezíne sedelo nepohodlne a nemala brzdy, „pradedko“ bicykel sa stal obľúbeným najmä v Anglicku, kde sa na ňom dokonca pretekalo a tento šport bol veľmi vyhľadávaný.

Podobný mechanizmus vymysleli francúzski výrobcovia drožiek Ernest a Pierre Michauxovci. Tento bicykel mal pedále priamo pripojené na predné koleso. Bicykel britského vynálezcu Kirkpotricka Macmillana mal hriadeľ spájajúci zadné koleso s pedálmi. Tieto bicykle mali zrejme najväčší problém v tom, že pri jednom otočení pedálov sa raz otočilo aj koleso. Preto bolo používať takéto bicykle dosť namáhavé. Koho by bavilo takéto bicyklovanie?

Presláveným sa stali v roku 1870 bicykle známe ako velocipédy. Mali zväčšené predné koleso, čo uľahčilo šliapanie do pedálov, no boli dosť nestabilné a ťažko sa zastavovali. Recesisti tento vynález volali aj ,,kostitras“.Má ho „na svedomí“ Angličan James Starley, nezostal však iba pri ňom, v roku 1885 zostavil prvý bicykel s reťazovým prevodom. Tieto bicykle už boli stabilnejšie, vďaka malým kolesám a veľká rýchlosť sa dala získať s vynaložením menšej námahy.

Práve od čias velocipédu sú bicykle masovým prostriedkom dopravy a využívajú ich milióny ľudí. Už koncom 60.rokov a v 70. rokoch 19. storočia sa bicykle rozšírili vďaka továrenskej výrobe. Boli cenovo dostupnejšie, aj keď prevažne stále pre zámožnejších ľudí. Bicykle sa stali centrom záujmu ľudí, ktorí sa začali v rôznych krajinách združovať do cyklistických spolkov, v 80. rokoch 19. storočia dokonca aj vo vtedajšom Rakúsko-Uhorsku.

KOŠÍK
Počet kusov : 0
Počet položiek : 0

Suma:
EUR : 0,00 s DPH
ODPORÚČAME: AUTODOPLNKY
doplnky_do_auta.gif
Kde je lepšia cena?
Ak ste niekde našli lepšiu cenu na niektorý náš produkt, dajte nám o tom vedieť!

Názov produktu:

Info o lepšej cene:

Kontrolný reťazec:

diskusia
Prosím opíšte len červené znaky.
Odoberajte NOVINKY e-mailom
Vaša emailová adresa:
Kontrolný kód:
code
Partneri

Primacy 3

logo Michelin

Partneri:  rezervačný systém  objednávkový systém  autodoplnky  pneu  pneumatiky  najlacnejšie pneu  najlacnejšie pneumatiky  vedenie účtovníctva  daňové poradenstvo  programovanie