Doprava ZDARMA za nákup nad 100 Eur  
Rýchle hľadanie
Použite kľúčové slová pre nájdenie tovaru ktorý hladáte.
Výber produktu
Košík
Objednávka
Doprava
Platba
Potvrdenie
Dokončenie
 TIP: Vyberte si prosím produkt, ktorý si chcete zakúpiť a vložte si ho do košíka.

Trenažér ARION MAG valcový

369,00€
CENA s DPH: 

Objednávací kód: 0100550
Moderné a funkčné valce, s ktorými dokážete optimalizovať tréning vďaka trom odporovým úrovniam.
Magnetický odpor s 3 úrovňami je voliteľný pomocou jednoduchého a ergonomického voliča na rámei.
Zabudovaná magnetická odporová jednotka s neodymovými magnetmi najnovšej generácie.

- Parabolické valce s priemerom 85 mm v strede a 100 mm na stranách umožňujú ľahké zachovanie rovnováhy na bicykli.
- Maximálna ovládateľnosť a ľahké šliapanie, koleso je vedené smerom k stredu valcov.
- Dokonale hladký povrch valcov a zmes v antistatickom plastovom materiáli znižujú hluk a opotrebovanie plášťov.
- S použitím snímača Misuro B+ sú kompatibilné s aplikáciou My E-Training alebo softvérom tretej strany.
- Platforma zabudovaná do konštrukcie pre ľahšie nasadanie a zosadanie.
- Sú kompatibilné s cestnými bicyklami a MTB.
- Kompaktné a skladacie, čo uľahčuje ich uloženie.
- Rozmery: otvorené 141 x 49.5 x 16 cm, zatvorené 73 x 49.5 x 22 cm.

My E-training - mobilná verzia *: zaujímavý a technicky prepracovaný virtuálny tréner, ktorý s vami cestuje bez ohľadu na miesto určenia. Spravujte si výkon, srdcovú frekvenciu, rýchlosť, čas a vzdialenosť priamo zo svojho smartfónu alebo tabletu pomocou aplikácie My E-Training.

MY E-TRAINING OBSAHUJE:
- My RealVideo: trénujte s Elite RealVideami a sťahujte si stovky bezplatných RealVideí od ostatných užívateľov
- Základný tréning: tréning zameraný na výkon**, úroveň odporu, prednastavené programy.
- Tréningový test: vyhodnocovací test, ktorý vám pomôže vytvoriť mesačný personalizovaný tréningový program.
- Maps races: vytvorte si trať kdekoľvek na svete pomocou Google Maps.
- Viacerí používatelia: aplikácia umožňuje viacerých používateľov na tom istom zariadení.
- Jednoduchšie vytváranie tréningových programov: úplne nový grafický editor zjednodušuje tvorbu programu.
- Zoznam videí: vytvorte zoznam prehrávaných tratí na vašom zariadení.
- Zdieľanie výsledkov: pre sledovanie vašej výkonnosti v priebehu dlhšieho obdobia, si môžete údaje o tréningoch ukladať, exportovať (CSV formát - hodnoty oddelené čiarkou, formát Strava Tcx) alebo zdieľať na sociálnych médiách.

* Valce sú súčasnosti kompatibilná len s mobilnou verziou (iOS a Android) softvéru My E-Training. Verzia Desktop (Mac a Windows) bude dostupná čoskoro.

Softvér na 1 mesiac je zadarmo. Ročné predplatné je možné zakúpiť priamo v programe My E-Training (€ 19.99 / rok) **.
** Cena sa môže líšiť v závislosti od štátu a daňového režimu.
- Niektoré funkcie môžu vyžadovať jednorázový nákup.

Z histórie bicyklov.

Vedeli ste o tom, že bicykle existujú asi iba 165 rokov? Hoci bicykel nie je pre súčasného človeka ničím zložitým a dnes ho nepovažujeme za nič výnimočné, vedzte, že prvé bicykle sa v praxi nepoužívali jednoducho. Za vynálezcu dopravného prostriedku v podobe, ktorej poznáme bicykel dnes, sa považuje Nemec Karl Friendrich Drais von Sauerbronn. Bolo to v období rokov 1816 – 1817, kedy tento pán, ktorý bicykel - vlastne drezínu z dreva pomenovanú po ňom skonštruoval. „Dal“ jej kormidlo a dve kolesá, poháňali sa striedavým odrážaním nôh od zeme. Hoci sa na drezíne sedelo nepohodlne a nemala brzdy, „pradedko“ bicykel sa stal obľúbeným najmä v Anglicku, kde sa na ňom dokonca pretekalo a tento šport bol veľmi vyhľadávaný.

Podobný mechanizmus vymysleli francúzski výrobcovia drožiek Ernest a Pierre Michauxovci. Tento bicykel mal pedále priamo pripojené na predné koleso. Bicykel britského vynálezcu Kirkpotricka Macmillana mal hriadeľ spájajúci zadné koleso s pedálmi. Tieto bicykle mali zrejme najväčší problém v tom, že pri jednom otočení pedálov sa raz otočilo aj koleso. Preto bolo používať takéto bicykle dosť namáhavé. Koho by bavilo takéto bicyklovanie?

Presláveným sa stali v roku 1870 bicykle známe ako velocipédy. Mali zväčšené predné koleso, čo uľahčilo šliapanie do pedálov, no boli dosť nestabilné a ťažko sa zastavovali. Recesisti tento vynález volali aj ,,kostitras“.Má ho „na svedomí“ Angličan James Starley, nezostal však iba pri ňom, v roku 1885 zostavil prvý bicykel s reťazovým prevodom. Tieto bicykle už boli stabilnejšie, vďaka malým kolesám a veľká rýchlosť sa dala získať s vynaložením menšej námahy.

Práve od čias velocipédu sú bicykle masovým prostriedkom dopravy a využívajú ich milióny ľudí. Už koncom 60.rokov a v 70. rokoch 19. storočia sa bicykle rozšírili vďaka továrenskej výrobe. Boli cenovo dostupnejšie, aj keď prevažne stále pre zámožnejších ľudí. Bicykle sa stali centrom záujmu ľudí, ktorí sa začali v rôznych krajinách združovať do cyklistických spolkov, v 80. rokoch 19. storočia dokonca aj vo vtedajšom Rakúsko-Uhorsku.

KOŠÍK
Počet kusov : 0
Počet položiek : 0

Suma:
EUR : 0,00 s DPH
ODPORÚČAME: AUTODOPLNKY
doplnky_do_auta.gif
Kde je lepšia cena?
Ak ste niekde našli lepšiu cenu na niektorý náš produkt, dajte nám o tom vedieť!

Názov produktu:

Info o lepšej cene:

Kontrolný reťazec:

diskusia
Prosím opíšte len červené znaky.
Odoberajte NOVINKY e-mailom
Vaša emailová adresa:
Kontrolný kód:
code
Partneri

Primacy 3

logo Michelin

Partneri:  rezervačný systém  objednávkový systém  autodoplnky  pneu  pneumatiky  najlacnejšie pneu  najlacnejšie pneumatiky  vedenie účtovníctva  daňové poradenstvo  programovanie