Doprava ZDARMA za nákup nad 100 Eur  
Rýchle hľadanie
Použite kľúčové slová pre nájdenie tovaru ktorý hladáte.
Výber produktu
Košík
Objednávka
Doprava
Platba
Potvrdenie
Dokončenie
 TIP: Vyberte si prosím produkt, ktorý si chcete zakúpiť a vložte si ho do košíka.

Trenažér NERO

849,00€
CENA s DPH: 

Objednávací kód: 0182001
NERO

Elektronicky ovládaná magnetická jednotka, integrovaná rukoväť, zasúvateľná podnožka, stúpanie do 6%, možnosť nastavenia na rôzne veľkosti bicyklov, skladanie v 3 sekciách, plávajúci rám a parabolické valce. Kompatibilné s aplikáciami a softvérom tretích strán v počítačoch, smartfónoch, tabletoch a cyklo-počítačoch s protokolmi ANT+ FE-C a Bluetooth Smart.

Bezkonkurenčná interaktivita
Zobrali sme všetky tie najlepšie vlastnosti trenažéru Quick-Motion, ako je dizajn, „plávajúci“ systém a pohodlie, urobili sme to v čiernom, agresívne, športové ... ale to nestačilo. Prečo by to nemalo byť interaktívne?
Je tu Nero, nový interaktívny trenažér od Elite. Spája inováciu systému Quick Motion a interaktivitu Arion Digital Smart B+.
Nero má všetko, technický výkonný a atraktívny vzhľad, čo zabezpečuje zábavný a stimulujúci tréning pre športovca.
Je to prvý valcový trenažér, ktorý obsahuje 2 zotrvačníky. Poskytujú Vám kľudnú a prirodzenú jazdu.

TECH INFO
Interaktivita
Nero+ je interaktívny valcový trenažér, ktorý komunikuje so všetkými druhmi aplikácií, softvérov, počítačov a zariadení (smarfóny a tablety) so systémami iOS, Android, MacOS a Windows. Upravuje svoj odpor na základe tréningu, ktorý robíte. Nero používa bezdrôtové komunikačné protokoly ANT+ a Bluetooth Smart na okamžité odoslanie všetkých tréningových dát do programu, aplikácie a softvéru.
Jeho schopnosť bezdrôtovo komunikovať s väčšinou dostupných programov a aplikácií prináša cyklistom tú výhodu, že je schopný vybrať si z rôznych tréningových jednotiek. Navrhujeme My E-Training (12-mesačné bezplatné predplatné), pretože využíva rôzne funkcie, ktoré môžu uspokojiť všetkých cyklistov, od začiatočníkov až po profesionálov.

Inovácie
Nero prichádza so širokou škálou inovatívnych riešení, ktoré zlepšujú celkový zážitok z interiérového tréningu.

Rotácia pedálov
Pred Nerom valcové trenažéry nikdy nevynikali takou dobrou rotáciu. Pre zlepšenie sme zaviedli dva zotrvačníky (každý 2.7kg) do zadných valcov.
Vďaka tomuto prijatému riešeniu, keď budete jazdiť na trenažéry Nero, tak sa budete cítiť ako keby ste jazdili vonku, aj pri simulovanej jazde do kopca.

Jednoduchosť použitia
Jazda na trenažéry nie je na začiatku jednoduchá. Naskočenie na bicykel, ktorý nemá stabilitu môže byt zložité a niekedy aj desivé.
S trenažérom Nero nemáte dôvod mať strach. Bol integrovaný podporný stupienok, ktorý má asistovať jazdcovi.
Nie je potrebné dať trenažér vedľa steny, pretože neexistuje riziko pádu.
Vďaka tomuto integrovanému stupienku má jazdec pevnú základňu, keď je čas začať jazdiť alebo keď dokončí svoju tréningovú jednotku.
Okrem toho, akonáhle dotrénujete, môžete ľahko zložiť daný integrovaný stupienok, ktorý dokonale zmizne v dizajne Nero.

Parabolické valce
Technické parametre troch valčekov zabezpečujú jednoduchú kontrolu nad Vaším tempom.
Typický parabolický tvar koncov valčeka okamžite vedie bicykel smerom k stredu trenažéra.
„Plávajúci“ systém
Nero obsahuje všetko to najlepšie z trenažéra Quick-Motion. Jednou z hlavných funkcií trenažéra Nero je skutočný „plávajúci“ systém. Uľahčuje približovanie valčekov, pretože absorbuje prudké pohyby, typické pre počiatočný nedostatok istoty a jemne ich vracia. To znamená, že v priebehu niekoľkých minút si môže aj menej skúsený jazdec ľahko zvyknúť na trenažér Nero a efektívne trénovať.
Navyše „plávajúci“ systém implementovaný v trenažéry Nero výrazne zlepšuje všetky atletické gestá, ktoré používajú skúsenejší používatelia, ako napríklad státie pri jazde na bicykli. V Skutočnosti absorbuje rýchle pohyby, ktoré sú charakteristické pre tréning „mimo sedla“ and postupne ich vracia späť.
Vzrušujúce
Najväčší rozdiel medzi trenažérom Nero a trenažérom Quick-Motion je možno interaktivita. Trojúrovňová jednotka magnetického odporu Q-M je nahradená novou interaktívnou jednotkou. Táto jednotka dokáže simulovať svahy až do 7%, čo je značné percento vzhľadom na typ výrobku.
To znamená, že tréning na tomto trenažéry sa stáva interaktívnym, zábavným a vzrušujúcim.
Mnohé atletické aktivity, ktoré možno vykonať na tomto trenažéry, sa spájajú s možnosťou používania rôznych druhov softvéru, ktoré sú v súčasnosti na trhu.
Čelenie stúpaniu – buď z videa Elite Real alebo z virtuálneho sveta Zwift – na trenažéry Nero môžete cítiť odpor, ktorý sa neustále mení, aby Vám poskytol takmer dokonale realistickú skúsenosť.
Kompatibilita
Nero je kompatibilný s kolesami pre cestné aj horské bicykle.
Predný valec je nastaviteľný s 11 rôznymi polohami, čo umožňuje dokonalú kompatibilitu s rámom bicykla, ktorý používate.
Tichosť
Úplne hladký povrch valčekov znižuje hluk a opotrebenie pneumatík.
Úspora miesta
Nero sa rýchlo a ľahko sklopí v troch sekciách jednoduchým pohybom, čím sa znižuje neporiadok o 50%, keď sa práve nepoužíva.
Keď je zložený, je ľahko transportný cez integrovanú ergonomickú rukoväť na ráme a jeho uzamykací systém.

Z histórie bicyklov.

Vedeli ste o tom, že bicykle existujú asi iba 165 rokov? Hoci bicykel nie je pre súčasného človeka ničím zložitým a dnes ho nepovažujeme za nič výnimočné, vedzte, že prvé bicykle sa v praxi nepoužívali jednoducho. Za vynálezcu dopravného prostriedku v podobe, ktorej poznáme bicykel dnes, sa považuje Nemec Karl Friendrich Drais von Sauerbronn. Bolo to v období rokov 1816 – 1817, kedy tento pán, ktorý bicykel - vlastne drezínu z dreva pomenovanú po ňom skonštruoval. „Dal“ jej kormidlo a dve kolesá, poháňali sa striedavým odrážaním nôh od zeme. Hoci sa na drezíne sedelo nepohodlne a nemala brzdy, „pradedko“ bicykel sa stal obľúbeným najmä v Anglicku, kde sa na ňom dokonca pretekalo a tento šport bol veľmi vyhľadávaný.

Podobný mechanizmus vymysleli francúzski výrobcovia drožiek Ernest a Pierre Michauxovci. Tento bicykel mal pedále priamo pripojené na predné koleso. Bicykel britského vynálezcu Kirkpotricka Macmillana mal hriadeľ spájajúci zadné koleso s pedálmi. Tieto bicykle mali zrejme najväčší problém v tom, že pri jednom otočení pedálov sa raz otočilo aj koleso. Preto bolo používať takéto bicykle dosť namáhavé. Koho by bavilo takéto bicyklovanie?

Presláveným sa stali v roku 1870 bicykle známe ako velocipédy. Mali zväčšené predné koleso, čo uľahčilo šliapanie do pedálov, no boli dosť nestabilné a ťažko sa zastavovali. Recesisti tento vynález volali aj ,,kostitras“.Má ho „na svedomí“ Angličan James Starley, nezostal však iba pri ňom, v roku 1885 zostavil prvý bicykel s reťazovým prevodom. Tieto bicykle už boli stabilnejšie, vďaka malým kolesám a veľká rýchlosť sa dala získať s vynaložením menšej námahy.

Práve od čias velocipédu sú bicykle masovým prostriedkom dopravy a využívajú ich milióny ľudí. Už koncom 60.rokov a v 70. rokoch 19. storočia sa bicykle rozšírili vďaka továrenskej výrobe. Boli cenovo dostupnejšie, aj keď prevažne stále pre zámožnejších ľudí. Bicykle sa stali centrom záujmu ľudí, ktorí sa začali v rôznych krajinách združovať do cyklistických spolkov, v 80. rokoch 19. storočia dokonca aj vo vtedajšom Rakúsko-Uhorsku.

KOŠÍK
Počet kusov : 0
Počet položiek : 0

Suma:
EUR : 0,00 s DPH
ODPORÚČAME: AUTODOPLNKY
doplnky_do_auta.gif
Kde je lepšia cena?
Ak ste niekde našli lepšiu cenu na niektorý náš produkt, dajte nám o tom vedieť!

Názov produktu:

Info o lepšej cene:

Kontrolný reťazec:

diskusia
Prosím opíšte len červené znaky.
Odoberajte NOVINKY e-mailom
Vaša emailová adresa:
Kontrolný kód:
code
Partneri

Primacy 3

logo Michelin

Partneri:  rezervačný systém  objednávkový systém  autodoplnky  pneu  pneumatiky  najlacnejšie pneu  najlacnejšie pneumatiky  vedenie účtovníctva  daňové poradenstvo  programovanie