Doprava ZDARMA za nákup nad 100 Eur  
Rýchle hľadanie
Použite kľúčové slová pre nájdenie tovaru ktorý hladáte.
Výber produktu
Košík
Objednávka
Doprava
Platba
Potvrdenie
Dokončenie
 TIP: Vyberte si prosím produkt, ktorý si chcete zakúpiť a vložte si ho do košíka.

Trenažér QUBO POWER MAG SMART B+

305,00€
CENA s DPH: 

Objednávací kód: 0121026
Inteligentný (nie interaktívny) magnetický domáci tréningový nástroj, ktorý prenáša všetky údaje potrebné pre tréning v interiéri:
- Integrovaný snímač rýchlosti / výkonu / kadencie ANT ™+ a Bluetooth Smart.
- Kompatibilný so všetkými hlavnými softvérmi, ktoré sú aktuálne k dispozícii.
- Automatické snímanie údajov o úrovni odporu.
- Údaje o rýchlosti / kadencii / výkone sa zdieľajú s inými kompatibilnými zariadeniami a aplikáciami ANT ™+ a Bluetooth Smart.
- 12 mesiacov bezplatne aplikácia My E-training - mobilná verzia *.
- Trenažér nie je interaktívny - vysokovýkonná magnetická jednotka odporu s 8-stupňovým voličom: rovnaký používajú tímy World Tour.

* Trenažér je v súčasnosti kompatibilný len s mobilnou verziou (iOS a Adroid) softvéru My E-Training. Čoskoro bude kompatibilná i verziou Desktop (Mac a Windows).

Inteligentný tréning: jednotka odporu bezdrôtovo vysiela údaje o rýchlosti / výkone / kadencii prostredníctvom protokolu ANT + alebo Bluetooth Smart, ktoré uľahčujú pripojenie k smartfónom, tabletom, počítačom a aplikáciám s jedným alebo oboma protokolmi.

Kompatibilný s cyklo počítačom: všetky súčasné cyklo počítače s bezdrôtovými protokolmi ANT+ a Bluetooth Smart môžu byť spárované s trenažérom a môžu byť sledované údaje o tréningu.

Technológia Power Mag: jednotka s magnetickým odporom a 8 úrovňami odporu riadená sekvenčným voličom na riaditkach. Ponúka veľmi širokú škálu výkonu a podporuje akýkoľvek druh tréningu od vysokej kadencie (úroveň 1) až po tréning na výkonom aj pri nízkych rýchlostiach (úroveň 8).
   
Elastogélový valec: s priemerom 30 mm, ktorý znižuje hluk o 50%, opotrebenie plášťa o 20% a zlepšuje priľnavosť plášťa.

Qubo rám: špičkový dizajn kombinuje pevnosť ocele s hi-tech výhodami moderných plastov. Obsahuje exkluzívny systém Crono Compass, ktorý realisticky simuluje jazdu na ceste (hmotnosť / výkon).

Bezpečný a stabilný: stabilita sa výrazne zlepšila v porovnaní s predchádzajúcimi verziami vďaka širšiemu rozpätiu a optimalizácii ťažiska biicykla s jazdcom vo vzťahu k rámu. To poskytuje bezpečné podmienky tréningu aj pri vysokých rýchlostiach alebo pri maximálnom výkone.

Úplná kompatibilita s bicyklami: Nový model rámu bol navrhnutý tak, aby zabezpečil úplnú kompatibilitu s najnovšími bicyklami dostupnými na trhu a môže byť prispôsobený všetkým typom kolies s priemerom od 20 "do 29".

Systém rýchleho uchytenia: mechanizmus rýchleho upevnenia pre upínanie rámu na bicykel. Pomocou ručnej páky je možné bicykel upnúť alebo uvoľniť iba jedným pohybom. Pri prvom použití rámu musí byť upevňovací kolík nastavený tak, aby sa zabezpečila správna funkcia rýchleho upevňovacieho mechanizmu. Všetky úkonye sa vykonávajú iba na jednej strane a robia sa jednoducho a rýchlo.

Rýchle úvodné nastavenie a šetrenia miesta.

Ideálny pre: Cestné bicykle s 20 "- 29" kolesami, horské bicykle s 20 "- 29" kolesami.

Adaptér kód 1020007 sa musí použiť v prípade pevnej osky 10 alebo 12mm.

My E-training - mobilná verzia *: zaujímavý a technicky prepracovaný virtuálny tréner, ktorý s vami cestuje bez ohľadu na miesto určenia. Spravujte si výkon, srdcovú frekvenciu, rýchlosť, čas a vzdialenosť priamo zo svojho smartfónu alebo tabletu pomocou aplikácie My E-Training.

MY E-TRAINING OBSAHUJE:
- My RealVideo: trénujte s Elite RealVideami a sťahujte si stovky bezplatných RealVideí od ostatných užívateľov
- Základný tréning: tréning zameraný na výkon**, úroveň odporu, prednastavené programy.
- Tréningový test: vyhodnocovací test, ktorý vám pomôže vytvoriť mesačný personalizovaný tréningový program.
- Maps races: vytvorte si trať kdekoľvek na svete pomocou Google Maps.
- Viacerí používatelia: aplikácia umožňuje viacerých používateľov na tom istom zariadení.
- Jednoduchšie vytváranie tréningových programov: úplne nový grafický editor zjednodušuje tvorbu programu.
- Zoznam videí: vytvorte zoznam prehrávaných tratí na vašom zariadení.
- Zdieľanie výsledkov: pre sledovanie vašej výkonnosti v priebehu dlhšieho obdobia, si môžete údaje o tréningoch ukladať, exportovať (CSV formát - hodnoty oddelené čiarkou, formát Strava Tcx) alebo zdieľať na sociálnych médiách.
- Aplikácia je zadarmo na prvých 12 mesiacov. Ročné predplatné si môžete zakúpiť priamo v aplikácii My E-Training (€ 19.99 / rok) **.

- Niektoré funkcie môžu vyžadovať jednorázový nákup.

Z histórie bicyklov.

Vedeli ste o tom, že bicykle existujú asi iba 165 rokov? Hoci bicykel nie je pre súčasného človeka ničím zložitým a dnes ho nepovažujeme za nič výnimočné, vedzte, že prvé bicykle sa v praxi nepoužívali jednoducho. Za vynálezcu dopravného prostriedku v podobe, ktorej poznáme bicykel dnes, sa považuje Nemec Karl Friendrich Drais von Sauerbronn. Bolo to v období rokov 1816 – 1817, kedy tento pán, ktorý bicykel - vlastne drezínu z dreva pomenovanú po ňom skonštruoval. „Dal“ jej kormidlo a dve kolesá, poháňali sa striedavým odrážaním nôh od zeme. Hoci sa na drezíne sedelo nepohodlne a nemala brzdy, „pradedko“ bicykel sa stal obľúbeným najmä v Anglicku, kde sa na ňom dokonca pretekalo a tento šport bol veľmi vyhľadávaný.

Podobný mechanizmus vymysleli francúzski výrobcovia drožiek Ernest a Pierre Michauxovci. Tento bicykel mal pedále priamo pripojené na predné koleso. Bicykel britského vynálezcu Kirkpotricka Macmillana mal hriadeľ spájajúci zadné koleso s pedálmi. Tieto bicykle mali zrejme najväčší problém v tom, že pri jednom otočení pedálov sa raz otočilo aj koleso. Preto bolo používať takéto bicykle dosť namáhavé. Koho by bavilo takéto bicyklovanie?

Presláveným sa stali v roku 1870 bicykle známe ako velocipédy. Mali zväčšené predné koleso, čo uľahčilo šliapanie do pedálov, no boli dosť nestabilné a ťažko sa zastavovali. Recesisti tento vynález volali aj ,,kostitras“.Má ho „na svedomí“ Angličan James Starley, nezostal však iba pri ňom, v roku 1885 zostavil prvý bicykel s reťazovým prevodom. Tieto bicykle už boli stabilnejšie, vďaka malým kolesám a veľká rýchlosť sa dala získať s vynaložením menšej námahy.

Práve od čias velocipédu sú bicykle masovým prostriedkom dopravy a využívajú ich milióny ľudí. Už koncom 60.rokov a v 70. rokoch 19. storočia sa bicykle rozšírili vďaka továrenskej výrobe. Boli cenovo dostupnejšie, aj keď prevažne stále pre zámožnejších ľudí. Bicykle sa stali centrom záujmu ľudí, ktorí sa začali v rôznych krajinách združovať do cyklistických spolkov, v 80. rokoch 19. storočia dokonca aj vo vtedajšom Rakúsko-Uhorsku.

KOŠÍK
Počet kusov : 0
Počet položiek : 0

Suma:
EUR : 0,00 s DPH
ODPORÚČAME: AUTODOPLNKY
doplnky_do_auta.gif
Kde je lepšia cena?
Ak ste niekde našli lepšiu cenu na niektorý náš produkt, dajte nám o tom vedieť!

Názov produktu:

Info o lepšej cene:

Kontrolný reťazec:

diskusia
Prosím opíšte len červené znaky.
Odoberajte NOVINKY e-mailom
Vaša emailová adresa:
Kontrolný kód:
code
Partneri

Primacy 3

logo Michelin

Partneri:  rezervačný systém  objednávkový systém  autodoplnky  pneu  pneumatiky  najlacnejšie pneu  najlacnejšie pneumatiky  vedenie účtovníctva  daňové poradenstvo  programovanie