Doprava ZDARMA za nákup nad 100 Eur  
Rýchle hľadanie
Použite kľúčové slová pre nájdenie tovaru ktorý hladáte.
Výber produktu
Košík
Objednávka
Doprava
Platba
Potvrdenie
Dokončenie
 TIP: Vyberte si prosím produkt, ktorý si chcete zakúpiť a vložte si ho do košíka.

Trenažér SUITO-T bez kazety

639,00€
CENA s DPH: 

Objednávací kód: 0191004
SUITO:

Interaktívny domáci trenažér s priamym prenosom sily. Meria výkon vo Wattoch s
presnosťou na ± 2,5%. Maximálny sklon 15%. Podložka pod predné koleso je súčasťou
balenia. Aplikácia My E-Training Mobile & Desktop na 12 mesiacov zadarmo. Aplikácia
Zwift na 1 mesiac zadarmo. Elektronicky riadený magnetický odpor podľa typu
tréningu, ľahké šliapanie, ľahké používanie - skladací rám pre rýchle skladanie. Kompatibilný s rýchloupinákom 130-
135x5mm a pevnou osou 142x12mm. ANT+ dongle pre PC nie je súčasťou balenia.

Kompatibilné s My E-Training a všetkými dostupnými softvérmi, ako sú:
- Zwift
- TrainerRoad
- Sufferfest
- Kinomap
- Bikevo
Online revolúcia tréningu už začala!

TECH INFO
Integrovaný merač výkonu OTS (Optical Torque Sensor), ktorý meria výkon s presnosťou +/- 2,5%.
Možnosť analýzy pedálovania (k dispozícii v aplikácii) meria výkon počas celého pohybu pedálov a nastaví 12 bodov, ktoré určujú, koľko úsilia ste vložili do nôh, aby ste mohli optimalizovať tréning. Softvér a aplikácia My E-Training s možnosťou analýzy šliapania (k dispozícii ako aplikácia na zakúpenie) zobrazuje merané výkonové údaje z trenažéra SUITO na dvoch rôznych typoch grafov.
SUITO tiež simuluje náročné svahy až do 15%, s výkonom 1900 W pri rýchlosti 40 km/h.
SUITO je súčasťou novej generácie úplne interaktívnych ANT+, FE-C a Bluetooth domácich trenažérov, ktore komunikujú s mnohými aplikáciami, softvérom, počítačmi a zariadeniami (smartphone a tablet) s iOS, Android, macOS a Windows.
Priamy pohon pre ľahké nastavenie, nulové opotrebenie alebo skĺznutie pneumatík.
Je ideálny pre akýkoľvek typ tréningu, špecializuje sa najme na tréningy zamerané na kadenciu, silu a šprinty, ktoré vyžadujú absolútnu presnosť.
Je praktický a ľahko používateľný: veľmi stabilný, ľahko sa prepravuje, rýchle a jednoduché na skladovanie aj pri obmedzenom priestore.
Je kompatibilný s cestnými ale aj MTB bicyklami, vrátane 142x12 oskami.
Takisto je kompatibilný s SHIMANO, SRAM a CAMPAGNOLO 9/10/11 rýchlostnými kazetami.


My E-Training obsahuje:
My RealVideo: trénujte s videami Elite Real Videos a sťahujte stovky bezplatných videí, ktoré sú vytvorené používateľmi.
Základný tréning: konštantné silové tréningy, rôzne levely, prednastavené programy.
Tréningový test: test hodnotenia, ktorý Vám pomôže vytvoriť mesačné personalizované tréningové programy.
Mapové preteky: vytvorte si preteky po celom svete pomocou Google Maps.
Jednoduchšie vytváranie tréningových programov: úplne nový grafický editor zjednodušuje tvorbu programu.
Zoznam videí: vytvorte si z Vášho zariadenia vlastný zoznam videí.
Zdieľanie výsledkov: sledovať výkonnosť v priebehu určitého času, dáta tréningu môžete ich uložiť, exportovať (CSV – hodnoty oddelené čiarkou, Strava TCX formát) alebo možnosť zdieľať výsledky na sociálnych médiách.
A oveľa viac ...

Z histórie bicyklov.

Vedeli ste o tom, že bicykle existujú asi iba 165 rokov? Hoci bicykel nie je pre súčasného človeka ničím zložitým a dnes ho nepovažujeme za nič výnimočné, vedzte, že prvé bicykle sa v praxi nepoužívali jednoducho. Za vynálezcu dopravného prostriedku v podobe, ktorej poznáme bicykel dnes, sa považuje Nemec Karl Friendrich Drais von Sauerbronn. Bolo to v období rokov 1816 – 1817, kedy tento pán, ktorý bicykel - vlastne drezínu z dreva pomenovanú po ňom skonštruoval. „Dal“ jej kormidlo a dve kolesá, poháňali sa striedavým odrážaním nôh od zeme. Hoci sa na drezíne sedelo nepohodlne a nemala brzdy, „pradedko“ bicykel sa stal obľúbeným najmä v Anglicku, kde sa na ňom dokonca pretekalo a tento šport bol veľmi vyhľadávaný.

Podobný mechanizmus vymysleli francúzski výrobcovia drožiek Ernest a Pierre Michauxovci. Tento bicykel mal pedále priamo pripojené na predné koleso. Bicykel britského vynálezcu Kirkpotricka Macmillana mal hriadeľ spájajúci zadné koleso s pedálmi. Tieto bicykle mali zrejme najväčší problém v tom, že pri jednom otočení pedálov sa raz otočilo aj koleso. Preto bolo používať takéto bicykle dosť namáhavé. Koho by bavilo takéto bicyklovanie?

Presláveným sa stali v roku 1870 bicykle známe ako velocipédy. Mali zväčšené predné koleso, čo uľahčilo šliapanie do pedálov, no boli dosť nestabilné a ťažko sa zastavovali. Recesisti tento vynález volali aj ,,kostitras“.Má ho „na svedomí“ Angličan James Starley, nezostal však iba pri ňom, v roku 1885 zostavil prvý bicykel s reťazovým prevodom. Tieto bicykle už boli stabilnejšie, vďaka malým kolesám a veľká rýchlosť sa dala získať s vynaložením menšej námahy.

Práve od čias velocipédu sú bicykle masovým prostriedkom dopravy a využívajú ich milióny ľudí. Už koncom 60.rokov a v 70. rokoch 19. storočia sa bicykle rozšírili vďaka továrenskej výrobe. Boli cenovo dostupnejšie, aj keď prevažne stále pre zámožnejších ľudí. Bicykle sa stali centrom záujmu ľudí, ktorí sa začali v rôznych krajinách združovať do cyklistických spolkov, v 80. rokoch 19. storočia dokonca aj vo vtedajšom Rakúsko-Uhorsku.

KOŠÍK
Počet kusov : 0
Počet položiek : 0

Suma:
EUR : 0,00 s DPH
ODPORÚČAME: AUTODOPLNKY
doplnky_do_auta.gif
Kde je lepšia cena?
Ak ste niekde našli lepšiu cenu na niektorý náš produkt, dajte nám o tom vedieť!

Názov produktu:

Info o lepšej cene:

Kontrolný reťazec:

diskusia
Prosím opíšte len červené znaky.
Odoberajte NOVINKY e-mailom
Vaša emailová adresa:
Kontrolný kód:
code
Partneri

Primacy 3

logo Michelin

Partneri:  rezervačný systém  objednávkový systém  autodoplnky  pneu  pneumatiky  najlacnejšie pneu  najlacnejšie pneumatiky  vedenie účtovníctva  daňové poradenstvo  programovanie